Hogyan írjunk figyelemfelkeltő hirdetéseket?
Mi a jó hirdetés titka? Ha megnézünk, egy újságot a legtöbb reklám felett elsiklik a tekintetünk. Egy ember általában 3-5 másodperc figyelmet szentel egy reklámra.
Nekünk az a célunk, hogy megragadjuk az emberek figyelmét és elérjük, hogy végig olvassa a hirdetésünket.
Pl: „Tégla eladó olcsón” ez nem nevezhető a legjobb módszernek ezek felett elsiklik a tekintet.
Ellenben ha igyekszünk valamilyen problémára megoldást nyújtani egyből több olvasót és vevőt keltünk.
Pl: „Hogyan hosszabbítsuk meg házunk falainak élettartamát? Pár egyszerű tipp és ingyenes tájékoztatófüzet a boltban."
Amikor egy hirdetést, reklámot írunk fontos odafigyelnünk az „AIDA” modellre.
Ha ezt szem előtt tartjuk, akkor garantáltan, jó munkát adunk majd ki a kezünkből.
A - Attention – A figyelem megragadása
I - Interest – Érdeklődéskeltés
D – Desire – Vágy ébresztés
A – Action – Cselekvésre késztetés
A – Igyekezzünk megragadni az emberek figyelmét, mondjuk egy ütős címsorral. Ismerjük a célközönséget és ragadjuk meg a figyelmüket.
I: Érdeklődéskeltésnél leírhatjuk az összes előnyt, ami a termék használatával jár.
D: Vágy ébresztésnél mondjuk, határidővel tudjuk ösztönözni az embereket, hogy minél előbb berohanjanak a boltunkba vagy a nem vásárlással járó hátrányokat is felhozhatjuk.
A: Cselekvésre ösztönzés: Adjuk meg elérhetőségeinket egy utasítással karöltve, hogy eltudjanak érni, tudjanak rendelni, betudjanak rohanni a boltba.
Ezt a hirdetési modellt nagyon sok helyen tanítják, és ha te is követed ezeket a lépéseket, akkor érdeklődőid, illetve vásárlóid száma ugrásszerűen nőni fog.