Olvass, Tanulj, Kérdezz bátran.

Gazdag Elme

Gazdag Elme

Hogyan írjunk jó hirdetést?

Mi az az AIDA modell?

2015. október 20. - Karczag Róbert

Hogyan írjunk figyelemfelkeltő hirdetéseket?

z75mgmqb.jpg

Mi a jó hirdetés titka? Ha megnézünk, egy újságot a legtöbb reklám felett elsiklik a tekintetünk. Egy ember általában 3-5 másodperc figyelmet szentel egy reklámra.

Nekünk az a célunk, hogy megragadjuk az emberek figyelmét és elérjük, hogy végig olvassa a hirdetésünket.

 

Pl: „Tégla eladó olcsón” ez nem nevezhető a legjobb módszernek ezek felett elsiklik a tekintet.

Ellenben ha igyekszünk valamilyen problémára megoldást nyújtani egyből több olvasót és vevőt keltünk.

Pl: „Hogyan hosszabbítsuk meg házunk falainak élettartamát? Pár egyszerű tipp és ingyenes tájékoztatófüzet a boltban."

Amikor egy hirdetést, reklámot írunk fontos odafigyelnünk az „AIDA” modellre.
Ha ezt szem előtt tartjuk, akkor garantáltan, jó munkát adunk majd ki a kezünkből.

A - Attention – A figyelem megragadása

I - Interest – Érdeklődéskeltés

D – Desire – Vágy ébresztés

A – Action – Cselekvésre késztetés

A – Igyekezzünk megragadni az emberek figyelmét, mondjuk egy ütős címsorral. Ismerjük a célközönséget és ragadjuk meg a figyelmüket.

I: Érdeklődéskeltésnél leírhatjuk az összes előnyt, ami a termék használatával jár.

D: Vágy ébresztésnél mondjuk, határidővel tudjuk ösztönözni az embereket, hogy minél előbb berohanjanak a boltunkba vagy a nem vásárlással járó hátrányokat is felhozhatjuk.

A: Cselekvésre ösztönzés: Adjuk meg elérhetőségeinket egy utasítással karöltve, hogy eltudjanak érni, tudjanak rendelni, betudjanak rohanni a boltba.

Ezt a hirdetési modellt nagyon sok helyen tanítják, és ha te is követed ezeket a lépéseket, akkor érdeklődőid, illetve vásárlóid száma ugrásszerűen nőni fog.

A bejegyzés trackback címe:

https://gazdagelme.blog.hu/api/trackback/id/tr557992257

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása