Mi az az e-mail marketing és mi a szerepe az eladásban?
Vannak akik már nem tartják egy jó marketingnek az e-mail marketinget, de még manapság is tömegeket lehet vele megmozgatni ha ügyesek vagyunk. A lehető legolcsóbb marketing és folyamatosan kapcsolatot tudunk tartani az érdeklődőinkkel.
Figyeljünk mindig a 80/20-as arányra
Mit is jelent ez?
A lényeg, hogy a leveleink mindössze húsz százaléka szóljon az eladásról. Ha valaki feliratkozik a levelünkre és folyamatosan csak a vásárlásra ösztönző leveleket kapja akkor nagyon hamar rá fog unni és le fog iratkozni a levelünkről.
Teszteljünk le több variációt is.
Ha mondjuk, van 100 érdeklődőnk és két féle előre megírt e-mail marketingünk akkor az egyik variációt küldjük el 50 embernek a másikat pedig a másik felének. Figyeljük az adatokat, nézzük meg melyikkel érünk el több vásárlót.
Ne felejtsünk el tanítani.
A leveleink többségébe igyekezzünk segíteni, tanítani az új érdeklődőt, mert ha így teszünk, a későbbiek folyamán kialakul a bizalom, ami nagy eséllyel eredményez vásárlást.
Eladás
Ha egy-egy levelünkben rátérünk az eladásra, akkor igyekezzünk akciós terméket meghirdetni egy olyan terméket, ami nem kerül sokba így bárki megengedheti magának. Ha egyszeri vagy kedvezményes ajánlatról küldünk levelet, mely csak kevés ideig tart, akkor az emberek jobban cselekvésre lesznek ösztönözve.